پایداری کارهای درست

👨‍🏫پاییز سال ۱۳۹۸ برای ثبت‌نام در یک دوره ۲۰۰ساعته بازاریابی در کلاسی ۱۵ نفره با یکی از بهترین‌ استادان این رشته ،که بیش از چهل عنوان کتاب در زمینه بازاریابی تالیف و ترجمه نموده بود، اقدام نمودم. کارشناس ثبت‌نام گفت که برای شرکت در این دوره باید استاد با شما مصاحبه نماید، در آن نشست دونفره ایشان گفت که با اینکه در دوره فقط مباحث بازاریابی تدریس میشود، ولی روابط خانوادگی شرکت‌کنندگان بسیار تغییر می‌پذیرد!

🌟ارتباط داشتن با بزرگان روی رفتارهای ما (حتی در محیطهای دیگر) اثر دارد. داشتن رفتارهای درست‌تر، وقتی با یک استاد بزرگ و با اخلاق در ارتباط هستید، راحت‌تر است!

یافتن استاد خوب، پرداخت هزینه‌های اموزش، و ادامه‌دار بودن ارتباط با چنین بزرگانی بسیار سخت است! ای کاش در شرایطی بودیم که می‌توانستیم با بزرگترین و کاردرست‌ترین استادان همیشه در ارتباط باشیم، اگر این شرایط را داشتیم رفتارهای درست در ما نهادینه و پایدار می‌گشت! به راحتی رشد مینمودیم و راه تعالی برایمان هموار می‌بود!

 

✔️خبر خوب اینکه خداوند مهربان برای کمک به پیشرفت و تعالی انسان‌ها، هدایت‌گر برجسته‌ای را قرار داده است که در تمامی زمینه‌های رشد انسان‌ها دانا و متبحر است، با مهربانی و دلسوزی با ما رفتار می‌کند، بهترین شناخت را از ما و محیطمان دارد، و علاوه بر همهٔ این‌ها، همیشه در دسترس ماست!

 

✨خداوند متعال بر ما منت نهاده است که این چنین بزرگی را در بین ما قرار داده است، و او را دستگیر ما و باعث سعادت و رشد و تعالی ما انسان‌ها نموده است.

👈پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و جانشینان معصوم ایشان، بزرگانی هستند که خداوند متعال بر ما به وجود آنان منت نهاده است، و توسط آنان راه درست را پایدار کرده است.

🌹امام زمان علیه السلام منت خداوند است که بوسیله او خداوند کارهای درست را پایداری می‌بخشد:

اَنْتَ مُسَدِّدٌ لِلصَّوابِ بِمَنِکَّ

 

برای دیدن قسمت قبلی اینجا (ستایش را با سپاس آغاز می‌کنم…) را کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =